Rör inte mina katter!!

Stog på ballkongen och rökte nyss och en liten kille satt utanför.

Han: Heeeeej

Jag: hej hej

Han: Vad heter dina katter?

Jag: Sigge & Winston

Han: Jag fyller 5 år idag och jag har önskat att mamma ska hämta dina katter så att jag får dom..

Jag: Men, då bli jag ju ledsen om mina katter bor någon annanstans.

han: Nej, för att du får min traktor som mormor köpt åt mig, jag vill inte ha den.

Jag: Men jag vill behålla mina katter.

Han: Jag fyller ju år idag, får jag ingen present av dig?

Jag. ??

Han: Mamma säger att man ska dela med sig, och det gör inte du, du är en dum tant.

Jag: Meeen?

Han: Dum dum dum dum!!

Sen sprang han iväg, kanske ska sluta att ha kissarna på ballkongen?

Har du något på hjärtat?
Postat av: Therese

Nu måste du allt dela med dig Natali :P

2009-05-02 @ 12:46:26

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0