Morgonen före dagen efter..

Jag ska åka och besikta om bilen idag, uppenbarligen så tycker besiktningsmannen att han släpper ut för mycket avgaser. Nåväl, jag ska åka runt så bilen blir riktigt varm, sen ska jag ge han ett par liter E85 sen ska ni se att allt ordnar sig..
När det väl gått igenom besiktningen så ska ju pärlan säljas, tänk va skoj det kommer bli att vara bilförsäljare. Folk ringer och frågar saker om bilen, och jag svarar professionellt och blir grovt förolämpad om dom ens försöker pruta.
Tänker använda ord som raritet (den är ju ändå från -97) trogen följeslagare, och ett riktigt krutpaket!
Sen ska jag nog införskaffa mig ett litet block och en penna som jag skriver på när spekulanterna tittar på bilen, kanske ska klämma fram några tårar så dom förstår hur bra bilen är.

Ja det ska bli kul att sälja den ja...


Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

nämen sälja arne???? öh ja vet inte men bilen? varför då??

2009-05-09 @ 18:24:24
URL: http://goannat.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0