Jag och Sean.

Natten tills lördag hade jag en väldans spännade dröm. Jag var nämnligen ihop men Sean Penn.
Han bodde i ett stooort hus och i köket så hade han en lucka till en 2 km lång vattenrutchkana.
So far soo god.
Men när vi skulle hångla blev det problem, han hade munnen bara halvöppen och lät tungan bara ligga död inne i munnen.
Det var då jag kände att Sean kanske inte var den rätta för mig. Hans exfru gillade mig inte alls, det enda hon sa till mig var: jag är iallafall smalare än dig,och då sa jag att jag minsann va minst 25 år yngre. Då började stackarn gråta.

Sen så slutade det med att jag festade ihop med gamla jobbarkompisar i en van på Seans garageinfart.



Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0