Aaahhgggrrrr!

Detta är bara en tredjedel av alla kläder som ska tvättas, jag avlider av tristess på fläcken.
Det är ju inte bara att det ska tvättas, vikas, hängas och strykas och sån skit.
Döden.

Funderar dock på att kika in i tygaffären efter jag har besiktat bilen, jag har en klänning jag vill sy.
Det är också ganska skittråkigt, men man är lycklig när det är klart, eller förbannad, beroende hur det slutar.


Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

hurr ja......man ska ha tvättmaskin i lägenheten =Mycho bättre!! läste du om bebis??? åååh man får lixom ingen respons!!! arghhhhhh

åh!

2009-05-05 @ 13:42:33
URL: http://goannat.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0