Okej, nu jävlar!!


                                             


Nu är jag fruktansvärt trött på mig själv. Nu måste jag skärpa till mig på riktigt. Jag har "halvätit" Cambridge sen jag kom hem från småland, jag käkar frukost o lunch, men när kvällen kommer så skiter jag fullständigt i allt vad Cambridge heter och käkar mat istället. Sen att jag har gått upp och väger 63kg, det är ungefär det mesta jag har vägt i hela mitt liv. Yeay.
Så nu, lady & gents, så tar jag tag i detta en gång för alla. Nu ska det bli åka av. Ni ska se, att i minst 2 veckor kommer jag klara mig på ren kur (dvs. enbart måltidsersättningar). Sen en annan schysst grej är att på nya jobbet, så har dom ett jättegym som jag ska börja på. har haft lust att gymma i flera år nu men inte haft råd/ varit för snål/ så jag har aldrig börjat. Men nu ska jag göra det.

Ikväll hoppas jag på att få umgås med lillasyster så jag slipper titta på sambon & Hellman när dom äter pizza.

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0