Vinter.

Hsb tycker att det är en ypperlig idé att stänga av värmen på sommaren. Visst det låter logiskt, men vaffan, man kan väl kolla så det är sommar på riktigt?
Nu i flera veckor har jag gått runt i vinterjacka, mössa, vantar och liknande för att försöka hålla värmen. (nästan iallafall)
Hur som helst så är det svinkallt här hemma och jag börjar få köldskador.
USCH!!

Sen att jag börjar bli långhårig gör inte saken mycket bättre, sambon har redan klippt mig en gång i nacken och det blev ju sådär.
Vet dock inte vad man borde förvänta sig av en mekaniker med kökssax.
Nu måste jag ringa och beställa ny tid för klippning, där försvann dom skattepengarna som så fint trillade in på kontot idag.



Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

hahahahahahah en mutant är det hahahahahhaahhaha sköning!!! hahaha du är assnygg i håret och snygg jacka me...saknar dig systeryster!

2009-06-10 @ 15:38:38
URL: http://goannat.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0