Regndans.

Har min eminenta djungelklänning på mig idag, men kan inte visa den för ja, min minneskort-läsare funkar ju inte!
Nåväl, när jag jobbade vid slussen för nått år sen eller så hade jag på mig denna klänning till jobbet. När jag sitter i godan ro på tuben så kommer en man, kanske med djungelpåbrå, vem vet, och pekade på min klänning. Kännde på tyget, skrattade och bröt helt oväntat ut i något som liknade en regndans.
Eller det kanske va en djungel, eller en soldans, vad vet jag?
Kände mig lite kränkt just då men nu kan jag skratta åt det,
Jag menar, hur många får en dans tillägnad ens klänning??

Har du något på hjärtat?
Postat av: Claudia

hej jag skulle bli jätte glad om du kunde rösta på mig som veckans blogg :) http://toveelundberg.blogg.se/2009/june/har-kommer-dom-5-som-har-gatt-vidare-om-att-t.html#comment

kram!

2009-06-27 @ 13:22:04
URL: http://claudiias.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0