Muffinjävel.

Verför ska jag alltid krångla till det?
Jag vet ju att det är dödligt tråkigt och baka, men nehe, inte kan jag göra vanliga muffins som jag blev ombedd, utan jag gör cupcakesjävlar som tar dubbelt så lång tid.
Inte nog att det är tidskrävande och astråkigt, varenda gång jag kletade på frostingen fick jag lite på fingrarna så nu efter 14 st så mår jag illa och är hög på socker.
Sen ska vi ju inte tala om hur hemskt det är att städa upp efter sig.
Bunkar, skålar, florsocker och mjöl över hela köket, vad är det för fel på köpta muffins egentligen?



Har du något på hjärtat?
Postat av: Cass

SYND ATT DE VA SÅ TRÅKIGT DÅ!1111

2009-06-11 @ 16:37:00
Postat av: Tessan

Men OJ så fina de blev!!! Värt allt besvär vill jag tro.

2009-06-12 @ 21:27:52

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0