Morgontrött.

Haha, jäkla Sigge som höll mig vaken, allt är hans fel.
Först när jag kom till jobbet glömde jag larma av ett larm, det tjöt så in i.
Där står jag helt handfallen och fattar inte ett skit, står och glor som ett fån och var nära på att börja lipa.
Då gick det upp ett ljus för mig, ahaa, andra larmet och gick och stängde av.
Sen när jag i lugn och ro satt och drack kaffet så börjar det pipa och tjuta, vaffan?
Ringde väktarna, hjäääälp!! Han sa hur jag skulle göra, fixade det, sen kom dom hit och mobbade mig lite.
Tröttsamt.

Sen så inser jag, att mina kort jag tog på morgonen är helt fel.
Bandet jag har runt huvudet, det är något jag har för att få håret platt, inte som jag traskar runt med på gator och torg.
Snacka om trött.
Nåväl, nu vet ni iallafall hur jag får mitt lockiga skithår att uppträda någolunda platt...

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahhahahahaha min tröttaste lillasyster!!!

hahahaha fy fan vilken hääärlig dag hahaah

håller på att avlida...hihi larmet...vafan?! osså var det ett annat...haha jag dööör....osså sitter hon där i lugn o ro o tror att allt shippar efter luft är lugn o ro....så går larmet igen hahahahahahahahahahahaahahahah...

ska bli kul att ses nästa helg!!

2009-06-13 @ 11:31:56
URL: http://goannat.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0