Lovley!

Åh ni anar inte hur fantastiskt roligt Sims 3 är! Lite ovant då det inte är alls som 2:an överhuvudtaget.
Nåväl, längtar efter att sluta jobbet så jag kan åka hem och spela, jag har ju även heeeela helgen på mig, underbart.

Idag är det kallt, grått, trist och allmänt deppigt.
För guds skull, det är ju Juni, var är värmen, solen, brännan och badningen??
Kära lilla solen, kan du komma fram någon gång, helst innan september om du kan vara så vänlig.


Har du något på hjärtat?
Postat av: Anonym

hmmm samma poos igen, kan du inte börja hoppa på dagens....hahahaha som en sprattelgubbe eller menar du att det är för mycket begärt?! Puss sötis!! ska ni vara hos far på midsommaraftonen med?

2009-06-04 @ 13:43:29
Postat av: rebecca

snygg header!

2009-06-04 @ 14:40:35
URL: http://rebeccasandvld.blogg.se/
Postat av: anna

hopp ingen mer bloggande här nä, nu blire bare sims för hela slanten=jag sörjer redan:'( var sååå gla att du tappert börjat blogga igen=( snyft!

2009-06-05 @ 11:31:17

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0