Landet.

Ska straxt åka och jobba, sen ska jag ut till landet och vara ruskigt trevlig.
Innebär att jag inte kommer blogga för nymodigheter som internet existerar inte på landet.
Ej heller digital-tv eller vattentoalett, men det är oviktigt, man kan inte blogga med en vattentoalett.
Nåväl, nu ska jag packa mina pinaler och fara mot jobbet.


Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

åh så fint det första kortet var, det var kanonbra, skitsnygg skitunge!=) Landet....mmmm...en höjdare tills man blir så nödig att man måååste gå på dass och tills man blir lite mysig på kvällen och vill glo teve/data...vädret är ju verkligen sådär bra med, me du får nog trevligt, vaddå??!! kan man inte blogga från mobilen!!!! åh.....hatar när du har paus, inget att läsa då:P puss syster!!

2009-06-13 @ 08:24:24
URL: http://goannat.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0