Inkräktare!!!



I detta  lilla äckliga hus (kupa?) bor världens största flygfä. Vet dock inte om det är en geting, bi eller en mutant.
Den är säkert en decimeter lång, låter och försöker inkräkta på min stackars balkong. Jäklans tur att hela balkongen är inglasad. Synd för mig att jag är rökare och måste dra undan en glasgrej varje gång.
Jag vet att han sitter där inne och lurpassar på mig, när jag väl glömmer bort att äcklet bor där så kommer det säkert att anfalla mig.
Hur får man bort det? Peta säger sambon, han kan fan peta själv. Jag är inte någon kemikazepetare.
Han vägrar.
Gode gud, vad ska man med en karl till om han inte gör någon nytta??

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0