God morgon!

Efter min andra mugg kaffe känner jag hur jag vaknar till liv, solen lyser ute och det bränner i ansiktet.
Eller det bränner inte just nu av solen utan för att jag är tomatröd, solen brände mig både i lördags och igår.
Nu känner jag mig lite stressad, ska åka om en kvart.
Jag har även införhandlat mig nya Filippa K jeans, och detta är nog dom enda jeansen jagh ar som det är fullt möjligt att andas i...


Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

fin du är, lite rööd , men kläderna var jättefina! Härligt med bloggen din igen, småtjusteringar i din blogg är inte så svårt, men anledningen till att det var så svårt att få in bilden var att det fattades en hel jävla rad=lät att sätta in nått där då?? hahhahaah



njut av vädret o stockholm ikväll, pocke och barnen badade i spexhult igår...brrr=)

ha det fint!

2009-06-01 @ 07:07:30
URL: http://goannat.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0