Få timmar, många händelser.

Sen kl 11.30 har jag lyckats:

* Inhandla 2 kavajer och en väska
* Bråkat med en man som inte vet vad parkering är
* Fått hjälp att backa ut av en liten lycklig dam
* Handlat för dom närmsta två veckorna
* I ett svagt ögonblick när jag hade betalat på Willys, lovat att baka muffins
* Tvungen att åka till ica och handlat och insåg att jag skulle baka cupcakes
* Insåg att baka Cupcakes gjorde hela grejen 150kr dyrare än vad muffinsen skulle kosta

Alltså, detta innebär att inte fan har jag tid att spela sims.
Jag måste leka husmor, städa, stycka kött, baka, laga mat och sånt.
Det är inte lätt att vara ledig.

Har du något på hjärtat?
Postat av: chili

blev de goda? Vilken é din absoluta favoritbakalese?

2009-06-11 @ 15:39:51
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0