Åhh!

Varför ställa väckarklockan när mat totalignorerar, stänger av och fortsätter sova som en gris?
Tur för mig att jag börjar 12.30 idag, men i morgon börjar jag 08 och inte har jag någon karl som väcker mig heller.
Undrar hur det kommer gå.

Min stackas kille har världens hosta på kvällarna när han ska sova, igår trodde jag han kräktes upp lungorna.
han har haft det i två veckor nu, och får inte sova på nätterna. (Jag brukar aldrig märka av det för jag sover jämt när det sättter igång vanligtvis)
Jag tyckte så synd om honom så jag gick upp, fixade honungsvatten, googlade hosta + kväll, och andra vänliga flickvänssaker. Klappade lite på honom, tyckte synd om honom, fluffade kuddar etc.
Så pang, somnade han och hade inte en antydan till hosta, men jag, som varit så  snäll, hade blivit jättepigg och kunde inte sova alls.
Jag låg och fejkhostade ett tag så han skulle vakna och tycka synd om mig, antingen så vaknade han inte eller så ignorerade han mig bara...

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

hahahahhaha ni är lite tokiga ni två, men så göllig du var iallafal, riktigt flickvänsmaterial:)) ja så ska de va, men sen när man själv blir sjuk då kan man ligga där o tycka synd om sig själv för det gör ingen annan=/

det är fredag!

2009-06-12 @ 11:07:44
URL: http://goannat.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0