Åhh tröttsamt...

Dom senaste dagarna har jag mobilbloggat, trodde jag ja! Inget av mina mms har kommit fram? Har skrivit ungerfär 10 inlägg, har inte hunnit att sitta framför datorn.
Jäkla skit blogg.se.

Hopp, ikväll ska jag och sambon förhoppningsvis sista ronden i "vad som vi ska göra v28"
Jag vill, nej bestämmer, eller kräver en utlandsresa medan sambon  inte har en aaaaaning vad han vill göra. Men för guds skull, vet man inte så är det lika bra att lyda mig. Vilken normal man tackar nej till sol, bad och snorkling?
Åh jag blir så trött på honom.
Kapitulerar han inte ikväll, då är det jag som reser ensam!! (Det kommer jag nog aldrig våga men iallafall)

Sen kan jag ju även berätta att jag inte kan ladda upp kort heller. Den där minnerskort-mojängen kar kajkat, hur i h-lvete kan man köpa en svindyr dator som inte har en inbyggd minneskort läsare??
Det är en speldator, svarar sambon.
Ser det ut som om jag bryr mig om det är en speldator??
En dator som kostar så mycket kan väl ha en liten sketen minneskortläsare?

Bjuder på en asgammal och astråkig bild på en truck, det är en av dom få som ligger på skrivbordet.
(F.ö har jag kört denna och även åkt gaffel. den är ganska söt dock)


Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0