Typiskt.

Idag har jag en massa att göra, det är så typiskt att det är strålande fint, varmt väder ute.
Jag måste göra skiten idag, för i morgon har jag ingen bil vad jag vet.
Huvudvärk har jag med, undra om det ska bli åska?
Sen så tycker jag o sambon att detta är fortfarande det roligaste på länge.
Precis innan vi skulle betala på netonnet så visar jag honom förpackningen och viskar: Pedometer, mäter pedofilen i dig!
Sen kunde han självklart  inte hålla sig för skratt, så han stod och småfnissade när han betalade. Jag låg dubbelvikt bakom kassan...



Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

fin kjol och kul med kort ! ! ! va gla ja blev nu=) thanks!!

2009-07-08 @ 20:24:48
URL: http://goannat.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0