Interflora-jäklar!

Nu är jag ruskigt förbannad. Här har jag råkat stavat fel på min farfars namn och glömt inkludera mammas namn i begravningsbuketten.
Ringer till inteflora och ska förklara att det är en Haldo och inte en Haldor som begravs, sen att min mamma vill vara med på ett hörn. Men NÄ!
Kundtjänst stänger vid 16.30, 16.20 ringer jag och efter en kort väntan svarar hon Hallåååååååååååååååååååå?
Ja hej och hallå svarar jag, och allt kvinnan kläcker ur sig är, hallå? hallå? hallå?
Samma sak när jag ringer upp igen och kl 16.27 har dom bommat fabriken.
Jag pratade i hemtelefonen ca: 2 sek innan jag ringde dom så det var inte fel hos mig någonstans.
Ja, jag fattar väl att du vill gå hem från jobbet, men mitt ärende hade tagit en microsekund.
Så nu sitter jag här med en felstavd farfar och en utebliven mamma.
Jag hatar Interflora passionerat!

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

Hatar med dom nu surtant som låtsas inte höra!!



Din mor kommer dit....åh då kunde vi ju följit med..



Snart är det semester!



Idag har jag varit o hämtat en byrå o en garderob till Biancas rum för 500pix...det du=)

2009-07-14 @ 20:45:23
URL: http://goannat.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0