Varning för katten.

Jag har knåpat ihop en lapp som jag ska tejpa på dörren som lyder : Ingen reklam tack, även varning för katten.
Kanske ni undrar varför man varnar för en katt, instängd i en lägenhet?
(Jag kommer inte ihåg om jag berätatt eller inte, men jag gör det igen)

Jo jag va på jobbet och får ett samtal av min sambo, han va väl ledig eller nått.
Han berättar att han suttit och spelat ps3 då han hör hur det prasslar i hallen.
Tänker att det är brevbäraren, men det slutar ju inte att låta. Efter en litenstund så ringer det på dörren.
Det är en brevbärare, en blodig brevbärare.
Du hade Sigge aka dödsmaskinen, slagit klorna i denna stackars mans hand. Inte nog med det utan Sigge snodde hans hanske med. Det va den han ville ha tillbaka.
Sambon såg även att brevbäraren var lite ledsen och blödde ganska mycket så han tog in honom och tvättade med asolsprit och plåstrade om honom.
Tror att brevbäraren har fått med för livet och att jag måste sätta upp en varningsskylt.


Har du något på hjärtat?
Postat av: Sofia

HEJSAN! :D

Vilken fin blogg du har! Jag gillar verkligen dina inlägg då de är roliga och varierande, good work!

Här kikar jag in fler gånger!

Jag skulle bli toppenglad om du besökte mig och lämnade en kommentar? :) Ha det bra! /SOFIA

http://www.sofiajoohansson.blogg.se

2009-01-08 @ 18:52:06
URL: http://sofiajoohansson.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0