Tjuvtittare.

Det var ett stycke man utanför min dörr nyss och plingade på, kan gissa att det va någon som skulle sälja säkerhetsdörrar, dom kommer ju hit med jämna mellanrum.

eftersom jag varken orkade eller ville öppna så struntade jag helt enkelt i det.

Men denna man gav sig inte, efter lite pling så övergick han i knackningar.

Men det slutade inte med det, utan han öppnade brevinkastet och bröt ut i ett HOHOOOO, och då kom älskade sigge, upp med tassen i brevinkastet, och jag tror att sigge klappade honom på näsan, för man hörde ett ganska ljudligt va faaaan ute i trapphuset.
Tror inte att han återkommer.
Så dagens läxa, varning för Sigge!


Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0