Skitväder.

Det är så förbannat kallt ute så man avlider. Allt under 10 + borde vara anledning till att vara hemma från jobbet.
Visst vintern är fin, så länge man ser snön genom en glasruta och inte behöver stå i den.
Tur är väl det att jag har typ jordens snyggaste röda, fodrade skor iallafall.
Det är inte alla som har.
Tråkigt dock att jag inte får jobba i dom, jag jobbar i norra sthlms fulaste loafers, utan tvekan.
Tur att dom är sköna iallafall, mina stövlar som jag jobbade i innan har jag ju slitit upp.
Nu ska jag gå ut och skrapa bilen, som sagt, JIPPIE för vintern.

Har du något på hjärtat?
Postat av: Söderlund

Hahaha,

"Allt under 10+" vad sött :D

Här är det typ.. 14-17 minus

och har så varit ett tag :/



Dalarna </3

2009-01-03 @ 09:25:23
URL: http://robinsoderlund.se

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0