Prutt.

Mmm, igår va det en skitdag och om två veckor har jag inget jobb.
Det är dock inte mig det är fel på som tur är, utan att det finns fast anstälda som inte har någon butik längre, och då får vi som är provanställda flytta på oss. Mmm jävla kul det där.
Så här sitter jag, letar jobb och känner mig hopplös.
Man får intala sig att det löser sig, synd om mig dock som är totalt värdelös på att skriva cv och liknande.
Sen så gör inte jag något speciellt bra första intryck heller, men så är det med den saken!
Nåväl, jag ska ringa till en man vid namn Nico och se var det bär hän.
(HAHHAHA bär hän?? Jag är fan 1000 år gammal)


Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0