Morgonrubrik.

Godmorgon, idag va det inte så farligt att gå upp, sambon puttade lite på mig dock, kanske va därför.
Jobb idag till 16.30 sen ska jag, usch, städa min gaderob. Slänga saker, men kommer jag göra det?
Förmodligen nej.
Jag är en hamster, den alldeles för trånga tröjan från 1800-frösihjäl kan faktiskt komma till användning nån gång, eller?
Nåja, lite måste jag slänga, har ingen plats alls för mina saker.
Tänkte kanske umgås med lillasyster i morgon, då kanske hon vill ha nått av det jag ska slänga, resten får jag ge till uff eller nått.
Annars har det inte hänt nått alls, förutom att jag drömde om att jag bodde i ett träd som hette jörgen ( säger ju att namnet förföljer mig) och jag kastade glaskulor på folk som kom förnära.
Drömtolkare någon?

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0