Ledighet!

Oj så skönt det är att vara ledig, vad jag ska göra? Inte ett endaste skit! Jag har massa saker jag egentligen
behöver göra, städa, tvätta, sortera gaderoben mm, men jag vägrar. Jag är ju bara ledig en dag.
Kanske åker till netonnet och köper mig en köksvåg, annars har jag inga planer alls, eller tänker nog bara sitta och spela wow.
Synd att alla jobbar när jag är ledig och tvärt om, skulle viljat umgås med syster idag, men hon jobbar ju.
Annars hade erikshjälpen varit frestande, men dom har stängt.
Nåväl, nu ska jag dricka lite mer kaffe och spela betapet.

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

spelgalning!!!! Jonny har fixat hem sims te mig( säger han) han kommer spela mer för han har mer tid... men hjälp!!! fan asjobbigt!! man blir fast!! jag hatälskar det!

Bianca är vuxen nu i spelet haha och toppstudent o näst intill perfekt=)

Gaaaah så töntigt! I´m hooked!

jaja nu ska jag umgås med min dotter...tror hon vill det efter skitsims nästan hela dan=BAD MAMA!!

tjopp

2009-01-07 @ 15:26:00

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0