Jävla Jürgen.

Jag skäms för att säga det, men min kommande son kommer heta jörgen.
Jag kommer inte ifrån det, detta namn stalkar mig.
Det började för närmare tre år sedan då jag skulle hämta min katt.
Nej han heter inte jörgen utan winston.
Natten innan så drömde jag att katten jag skulle hämta egentligen va en häst.
Han fick bo i vårt badkar, och vad hette han? Jo Jätte-Jörgen.

Sen är det så att dom senaste (sjuka) drömmarna jag har haft om att jag har/ska få barn, så har det i slutändan blivit
att det stackars lilla livet fått heta Jörgen.
Men, mina vänner, det slutar ju inte där.
Jag gjorde ett test på nätet, kommer ej ihåg var, vad ens framtida barn skulle heta.
Jörgen tror ni, njaa nästan, Jürgen, vaffan?
Inte nog med att han ska dras med detta namn utan det ska vara tysk med. Ungen kan ju inte bli annat än jättemobbad och utvecka ett psyke som kan jämföras med Josef Fritzel.
Josef, det är ganska nära Jürgen.
Så här med kommer jag antingen ge fan i att skaffa barn eller låta någon annan bestämma vad den ska heta.
Jag är dock väldigt orolig för mig och min Jörgen nojja.
Jag ber även om ursäkt om jag nu har förolämpat någon som heter Jörgen.
Jörgen är ett väldigt hemtrevligt namn som du säkert passar i, men inte mina framtida avkommor.

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0