Jag måste sluta..

Sitter och kollar på ebay, är på väg att klicka hem ett par cerisa pumps, neeej tänker jag, jag är snart arbetslös = inga pengar, struntar i dom. Hittar en snygg väska, tänker börja buda och jag måste stoppa mig själv igen för att, just det, snart har jag inget jobb. Kanske bra att spara dom pengarna man har, till mat, hyra och sånna saker, så jag inte behöver snylta på sambon för mycket. Men igår, så budade jag hem ett halsband, 40 kr inkl. frakt. Så nu får det vara slut.
Sen så måste jag ju tänka på att mamma har köpt världens snyggaste fransväska, som jag inte han (glömde) köpa när vi var i småland.
Förhoppningsvis kommer min mammut på måndag morgon, och secondhandshoppar med mig tills onsdag.
Hmm, måste nog fixa en budget.
Nåväl, nu ska jag dricka färdigt mitt kaffe, lägga ner Ebay och börja söka jobb.

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0