Ja ber om ursäkt.

Jag vet att jag har publicerat tråkiga korta inlägg dom senaste dagarna. Det är alltid nått, stressigt, jag blir störd eller ldet står helt still i huvudet, så jag inte kan skriva ordentligt.
Nu påstår jag dock inte att mina äldre inlägg har varit fantastiska, men för fan, jag måste skärpa mig, det märker tillockmed jag.

Nåväl, Godmorgon.
Ångerst över att jag sov till 10.10, jävla tur att jag är ledig.
Idag ska jag (usch fy blääää fan och liknande) städa och rensa min gaderob.
Men först, tänker jag i smyg (Sambon har sagt blankt nej) åka till ikea, köpa mig en skohylla, och montera upp i hallen.
han kommer bli arg, jag lycklig. Gissa vilket som är bäst.
Eller vaffan skohylla, jag behöver ett slags stort högt monster som innefattar 90 par skor, eller kanske hälften iallafall.
Tro det eller ej, jag tänker slänga skor idag med.
Hmmm, om jag lovar att slänga några skor, får jag montera upp en hylla i hallen? Låter som jag måste ringa sambon på direkten..

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0