gulregn.

Jag har inföskaffat mig en massa tjusigt på erikshjälpen, även panåer, oljefärg samt ett halvkilo chips som jag o syster ska avnjuta tillsammans med nya avsnitt av gossip girl.
En bra dag helt enkelt.

Har du något på hjärtat?
Postat av: the girl on your couch (soffa??)

Hej huggåm.

Jag kan inte vänta till nästa gossip girl.

Jag tycker att nya versionen av satc filmen var bra.

Jag tycker du är snäll.

och jag tycker att st:erikshjälpen borde heta st:erikshjälpen-.

vem ÄR erik?

och varför är januari döpt efter jan? är det magnusson de talar om? Varför finns det ingen månad som heter ingeruari då.

Tycker att de borde tänka om.



Shoobree /jarfalla represeeent

2009-01-30 @ 00:38:41
URL: http://goranpalagret.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0