Gröt och morgonhumör.

Trött är vad jag är, för ovanlighetens skull. Lat är jag uppenbarligen med.
Har ett paket mjölk i kylskåpet som gick ut nån gång innan julafton. Istället för att slänga det så låter jag det stå där, och är jag inte helt uppmärksam, ja då kommer det en skvätt månadsgammal mjölk i kaffet. Som tur är har det inte hänt, än.
Ska jobba idag 11-18.30 sen förmodligen till lillasyster om hon är frisk. Hoppas, hoppas.
På måndag morgon är jag arbetslös, hur skoj är det då? Inte alls vill jag påstå, även om jag klagar lite på mitt jobb så är jag ju tacksam att jag har det och jag vill ju inte sluta. Skitfinanskris. Bara ett eländigt påhitt.
Nu ska jag väl äta upp min gröt och spela lite betapet.

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0