Goodmorning sunshine!

Det gick snabbt att jobba igår, skönt det. Fått massa vårnyheter nu, pastellfärger och jättesnygga trenchcoats.
Kul att få göra om nu, slippa se dom gamla grejorna.
Jag o sambon hämtade lillasyster och åkte hem till oss, en liten omväg runt donken bara.
Jag o lillasyster satt och kollade gamla kort, sen så kollade vi tre på Wall-e.
Den va jättebra förutom att jag tyckte den va sorglig hela tiden.
Kollade även på What´s love got to do with it?
Det är ruskigt bra, har sett den många gånger innan.
Man vill ju bara krypa in i tv:n och slå sönder fanskapet Ike.
Åhhh man blir så arg.
Sitter här och dricker lite kaffe nu, syster sover på soffan, det blev sent igår.
Nu lite wow.


Har du något på hjärtat?
Postat av: bapumba

wall-e. ahw, han fick sin ev-A tillslut iaf:D mihi. hålla handeen

2009-01-11 @ 12:16:25
Postat av: anna

Wall-E hihihi den var söt=)



tjopp!

2009-01-11 @ 13:39:12
Postat av: jennie

åå den filmen är så bra:)

2009-01-13 @ 20:35:01
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Linda

Besök min blogg om namnsmycken :)

2009-01-13 @ 20:38:38
URL: http://madebylinda.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0