Bajssambo.

Av någon jävligt underlig andledning är jag så korkad så jag ringer till han den där som bor här och säger lyckligt, att oj vad fin jag ska göra min gaderob, fixa skorna och så.
Och vad får jag höra? Nää ingen skohylla i min hall, du får ordna på annat sätt, gnäll gnäll gnäll.
För det första, min hall? Wtf?
För det andra, vad har vi där hyllan ska stå? låt min se.. INGET!
För det tredje. bajskorv.
Jag är så arg.
men åk och köp hyllan tycker ni, nä nu vägrar jag, tänker även inte städa, tvätta, diska eller saker man borde göra när man är ledig.
jag tänker äta pepparkakor, kolla på tv och fisa. Så det så.

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

jag har lösningen, köp ett skoskåp=) finns smala snygga på ikea!!!

http://www.ikea.com/se/sv/search/?query=skosk%C3%A5p



japp japp...jag är strålande=)

2009-01-12 @ 21:38:48

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0