And off i go..

Ska till lillasyster och kolla nya avsnitt med Gossip Girl, käka fetehet och ha allmänt mysigt.
Min lilla syster är bäst, vi har alltid så skoj ihop!
Sen har jag brännt med min lite nya ansnitt av Greys som hon ska kika på.
Hon har tur, hon har bara haft 1,2,4 & 6an hemma hos våra fööräldrar så hon har missat allt bra. Så nu bränner jag säsonger med GG, greys, ugly betty, one tree hill, desperate houswifes och massa mer. Tänk lyckan och bara mata en hel säsong av nått skitbra.
Nåväl, nu ska jag fara. Adjö!

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

ja fan vad bra hon har det lillsyster!!!

2009-01-15 @ 19:03:25
URL: http://goannat.blogg.se/
Postat av: lillsyster

aaaah, livet leker! ;D haha.

GG, greys, underbart:D jag dööör på att vänta på GG nu jätte länge!!!!!!!! jävla skit.

2009-01-16 @ 09:36:07

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0