Åh jag blir så trött.

har försökt att publicera inlägg sen 20-tiden men allt bara försvinner!
Åhh man blir tokig.
Seegt på jobbet, helt öde i butiken hela dagen.
Sista halvtimman gick dock fort, hjälpte en kille i 14-15 års åldern att köpa jeans, han prövade säkert 20 st men tillslut hittade vi ett par skitsnygga som faktiskt satt riktigt bra med.

Många har frågat hur jag förvara mina skor och jag måste erkänna att jag inte tar så väl hand om dom som jag borde. Jag har ju ont om plats för dom, drömmen är ju att alla har varsin skolåda men icke.
Några ligger i en byrålåda, några hänger på väggen, en del står undangömda i hörn och en massa på skohyllan i hallen.
Sambon är inte nöjd alls över att jag älskar skor. När vi flyttade ihop fick jag "köpa-skorförbud"
Så jämt när jag hade köpt nya, la jag in dom i klädkammaren och när jag skulle använda dom så sa jag -Nämen åhh titta va jag hittade, dom hade jag totalt glömt bort, och vet ni, 80% av fallen funkade det faktiskt.
Ett tips till er andra som har skoshopping förbud.

I morgon slänger jag upp lite bilder hur jag förvarar mina skor, det är ju inte en vacker syn tyvärr, eller skorna är ju en vacker syn såklart.

Nåväl (undrar hur många gånger jag använt det ordet dom senaste veckorna) nu ska jag göra mig iordning för sängdax.
Godnatt o sov gott!

Har du något på hjärtat?
Postat av: Frida

Åh, vad jag känner igen mig !

Har också massor av skor som jag saknar bra förvaring till. De finns bara överallt liksom.

Har ca 55 tror jag. Men det var ett tag sedan jag räknade så det kan vara fler (hemska tanke). Är man samlare så är man :P



Min pojkvän blir galen på mig och skriker högt när jag vill dra med honom in på en skoaffär för jag kommer nästan alltid ut med en eller två påsar. Hade därför också ett skoförbud ett tag men det funkade inge vidare.



Men hittar du något bra förvaringsknep så hör gärna av dig, hihi.



mvh F

2009-01-20 @ 23:41:49
URL: http://fwin.blogg.se/
Postat av: ✿Linda H ✿

vad tycker du om den nya trenden beach -09..?

män i baddräkt??

2009-01-21 @ 00:27:36
URL: http://hogsta.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0