8888

8.888 dagar fyller jag idag, tufft va?
Det låter otroligt mycket, men det är bara 24 år och 4 månader, exakt.
Trött, nyduschad och nysminkar är statusen just nu, ska iväg och jobba vid 12.
Känns sådär faktiskt.
Något som känns bra därimot är att jag slängde en sopsäck med kläder, och gav bort en massa till min lillasyster.
Klädkammaren känns nu något funktionell, men inte fan har jag plats med alla skor, hälften hänger och står i klädkammaren, en del har jag stoppat ner i byrån och ca 23 par är på skohyllan i hallen. Nåväl, sambon såg ganska nöjd ut iallafall.
Väskorna och skärpen är inte längre ivägen och det är lycka.



Alla bilder är klickbara.
Känns även skönt att jag tvättade all tvätt med, tyvärr har jag två ikeakassar med osorterade kläder kvar att göra. Usch!

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

Og my god min lilla hamster hahahaha men du är söt och visst har du varit duktig, men 23 skor på skohyllan är väl lagom snyggt o städat? hihihi

2009-01-20 @ 12:17:38
URL: http://goannat.blogg.se/
Postat av: josefin

vadå avundsjukpå alla skor !!! :O

haha kram :D

2009-01-20 @ 17:20:43
URL: http://brelin.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0