Trötter..

Sigge är ett monster, han kommer och buffas, snoras och bits för att man ska leka med honom. Han biter ju inte hårt, men han sätter tänderna i pannan eller i armen. Sen är det ju så att lillen är ju förkyld med så han snorar på en, jättemycket. Lite småäckligt.
Jag har sovit med en slagt plastmössa hela natten. Varför? Jo för att mitt hår är så slitet så jag hade i en massa olja i håret igår så att håret ska kännas lite bättre. Brukar funka för mig, bara svinjobbigt att ta bort det dock.


                                   

Har du något på hjärtat?
Postat av: Lisa

Fin header du har! Enkel och ren.

Och skoj med pulka, det har jag inte åkt på flera år sen.. Det är för lite snö här i södern för sånt vettu. Ha en bra dag!

2009-02-24 @ 10:47:48
URL: http://lissukka.blogg.se/
Postat av: anna

hahahahha siggesnor i håååret:P blä blä... snart ses vi=D

2009-02-25 @ 08:40:05
URL: http://goannat.blogg.se.

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0