skit o så.

Maten vi käkade var alldeöes utmärkt! Jag blev sådär äckelmätt så jag balanserade upp det genom att trycka i mig massa chips.
Melodifestivalen va skit, inte en enda bra låt, till skillnad mot förra veckan då både Emilia och Caroline af ugglas hade underbara låter.

UTMANING!
Gör så här: Gå in på google och googla ditt/dina mellannamn ta den tredje bilden och så kommer du att se ut om 30 år. Lägg upp bilderna på din blogg och utmana 5 st andra.
Jag utmanar alla som vill.
(Egentligen tycker jag att sånt här är töntigt men jag är så jävla uttråkad just nu)

här är min bild 
Kul, hästarsle...


Väntar på att filmen ska bli klar så vi kan kika på den och möjligtvis äta lite mer chips. Finns en stor chans att jag gått upp ca 1 eller 15 kilo ikväll.

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahah så ser du ut om vad var det?? ahhahaah 30 år !!! As kul ju ska testa...

2009-02-16 @ 12:38:32
URL: http://goannat.blogg.se.

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0