Sister jarfala!

Wohooo syster ska flytta till järfälla, så jävla gött. Hon kommer bli sambo med en man som antingen tycker jag är rolig, eller så skrattar han av ren fruktan för han är rädd för mig. Jag kan ju faktiskt aldrig vara tyst.
När syster o han diskuterade allvarliga saker som kontraktet o så, du utbrister jag, yatzy, spelar du yatzy? Är det ett yatzy jag ser?? Då skrattade han. Eller när jag sa att min syster inte ska ha en flykting i sitt rum så skrattade han. Eller när jag pladdrade på om hassan, kräftor, ruckel och bullar. Då skrattade han.
Jag sa att här kommer jag komma och hälsa på ofta. Då skrattade han, eller lite kanske, mer som ett hehe är du allvarlig?

Har du något på hjärtat?
Postat av: Cassandra aka syster jarFALLLALALA

HAR DU EN KAFFEBRYGGARE? DEN SKA JAG LÅNA!!! ÅH SPEEESEEENNNN DEN ÄR BÄST JAG HADE SÅN I MIN FÖRRA LÄGENHET BLABLABLA:D HAHAHA.



(det låg kräftor i HELA köket)

2009-02-16 @ 21:04:27
URL: http://cgrunditz.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0