Sigge.

Har som vanligt blivit väckt av mitt lilla monster Sigge. Snorblöta pussar och litet gnag i min haka, kind och på min panna. Det gör inte ont när han biter mig som tur ät, det lämnar bara märken av hans små tänder, haha.

Ikväll ska vi bege oss ner till småland, ska bli väldans trevligt. Lilla Bianca ska ju döpas på lördag.




Har du något på hjärtat?
Postat av: Sandra

Ojj vilken söt liten parvel =)

2009-02-25 @ 10:24:15
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha vilken söt tjeja!!=) =stolt! Kul att ni åker ner ida...kanske vi kan ses innan eller...hmmm ha ganska möe att pyssla me...men vi kan ju höras. Kan du ju stötta Inger när hon gör tårtor, prästen kommer o pratar på torsda, så får se hur långt innan man får komma=)

Håret blir samma som innan, måste bara fylla på=/ klippa mig på fredag med helst:P åhh hårusling!

2009-02-25 @ 10:43:10

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0