Maaahh.

Så känner jag just nu, orkar inte ta mig för något men jag måste! Har tänkt att kanske sy upp gadinerna, men fyy fan va tråkigt, men det måste göras. Sen kan jag väl samtidigt lägga upp mina byxor och lite andra prylar när jag väl är igång.
Nu måste jag ta tag i mitt liv, först ska jag bara svara på utmaningen anna gav mig.

7 sanningar om mig:

1: Jag är fruktansvärt lat, värre än dom flesta
2: Jag vill göra en massa, men brukar oftast skita i det
3: Jag sjunger, högt och ljudligt i duschen
4: Jag är en fruktansvärd sims-nörd
5: Jag har planerat att börja träna i flera år men jag har aldrig kommit igång
6: Jag är hellre ensam än med mina vänner
7:
Jag avslutar aldrig mina projekt

Jag utmanar dom som vill.

Har du något på hjärtat?
Postat av: Edith

De där 7 sanningarna stämmer exakt in på mig också xD

2009-02-13 @ 20:13:07
URL: http://edithh.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0