Jag är så meningsfull!

Sen jag blev arbetslös för 1,5 vecka sedan så har jag bara säckat ihop. Pallar inte att ta mig för något, sitter bara framför datorn och möglar. Känns ju jävligt roligt, men jag orkar inte göra nått, inget alls. Åhhh denna tristess. Nåväl så har jag blivet erbjuden jobb, men jag tänker vänta tills jag varit på en intervju på tisdag. Hoppas jag får det jobbet, det hade varit skitskoj. Så fram till tisdag kommer jag ju bara sitta här som ett fån. Den enda rutinen jag har är att laga mat vid 17-tiden.
Nu ska jag dricka dagens 3 mugg kaffe och kanske äta en negerboll, dom ser fruktansvärt goda ut inne i kylskåpet.
to be continued....

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0