Gooooooood morning!

Idag smäller det. Nej jag syfter inte på min arbetsintervju, utan idag kör jag igång med cambridge. Slutade starkt igår med en kebabtallrik i kista ihop men minisyster Järfälla. Vi hade så fruktansvärt skitskoj igår.
Har vägt mig, 62,2 (lite chock jaaa) och fotat mig så jag har nått att jämföra med. Jag orkar dock inte mäta mig, inte nu iallfall. Men asså det vete fan om jag kommer klara 1 mån utan nått annat än pulver, eller ju kaffe o the utan mjölk men ändå. Får inte ens äta doptårta nästa helg, skit, mamma bakar ju världens godaste tårtor. Okej, nu är det slutgnällt.
Nu jävlar!

Har du något på hjärtat?
Postat av: minisyster jarfala

tänk om vi får smörgåstårta:( Då tycker jag synd om dig.

Jag lovar att äta den så du inte ser isf! du är bäst och du kan definitivt klara detta:D PYSS&KRAM SNART BLIR DET BULLBAK I KALLHÄLL

2009-02-19 @ 09:41:45

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0