Bilen.

Återbesiktning tyckte den overallklädde mannen. Jaha du, det tycker du sa jag. Då skrattade han bara åt mig.
Nått slags parkeringsljus och hanbromsen va inte fullt till belåtelse sa han. Sambon blev sur.
Sen på vägen hem så rasade typ kopplingen. Men vad besiktningsmannen inte vet har han inte ont av.
Sen, innan besiktningen ska man knappa in på en data sin registreringsnummer. Pratade med sambon i luren samtidigt. Jag kollade bokstäverna på bilen sog stod typ 0,5 meter i från mig och knappade in dom, sen när jag skulle kolla siffrorna så hörde jag en röst bakom mig som sa - Är du inte klar snart?
vaffan? Jag hade stått där i ca 30 sekunder och då har en liten man med mössa fräckheten att klaga på mig. Inte nog med att han var liten och liknade en smurf, han hade en rattmuff också. Nej, sa jag, jag håller på att skriva in här. Han muttarde något ohörbart, och det va tur för honom det. Så jag slog in siffrorna jätte långsamt, sen läste texten som följde noggrant och tog god tid på mig. Jag tror han blev ännu argare, hans ansikte började ta en väldig tomatlik ton. Sen hoppade jag in bilen ställde mig i kö och när det var min tur vinkade jag åt mannen och körde iväg.
Skitgubbe.

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0