Ångerst.

Jag måste bestämma mig, jag måste bestämma mig om bara ett par timmar vilket jobb jag ska ta. Båda har en massa för och nackdelar så jag har ingen aning hur jag ska göra.
Tänkte färga håret i eftermiddag, när jag väl bestämt jobb. frågan är bara hur jag ska färga det? Jag har en ganska stor utväxt, så färgning är välbehövlig. Skulle gärna vilja bli blond, problemet är ju att mitt hår är så fruktansvärt slitet så jag vet inte om jag vågar.
Jag behöver förslag! Funderar på att färga det ljusbrunt/honung/caramell- aktigt, kanske med blonda slingor.
Annars kanske rött igen. Får fundera lite på det.



Har du något på hjärtat?
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

2009-02-23 @ 12:59:08
URL: http://vaxjomalmros.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0