Tråkigt.

Tänkte ta tag i och städa straxt. Det är sånt vi gör i detta hushållet på söndagar.
Eller rättare sagt, sambon städar, jag låtsas, men det funkar finfint det med.
Förutom idag då, dåå sambon inte är hemma. Då måste jag ju faktiskt städa på riktigt och det är ju så otroligt tråkigt så man avlider av att bara tänka tanken.
Jag är alldeles för ofocuserad för att städa.

När jag städar i tex. vardagsrummet så brukar det bli antingen:
Oj roligt tvprogram, kan kolla medan jag städar. (slutar med att jag parkerar i soffan och inte rör på mig)
Eller: Oj, latjo pryl sen så leker, läser, undersöker jag saken jag hittar och glömmer bort allt annat.

Sambon brukar vara arg på mig att jag inte städar, men jag lagar ju mat, räknas inte det??

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

jag vill med ha nån som städar=) hahaha min lilla nathalie....ja städa är inte din starka sida=synd att säga men jag håller med om att du pimpar ju lägenheten och lagar mat och grejar och donar som bara den!! jag hejar på dig!!

2009-04-19 @ 12:14:47
URL: http://goannat.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0