Statoil..



Igår stannade jag utanför Statoil när jag åkte hem från jobbet för att inhandla nödvändigheter.
Jag har blandade känslor när det kommer till Statoil, ta tex deras nya "baugetter"
För det första är det snålt med fyllning och man måste äta enbart väldigt mjöligt bröd innan man kommer till mitten där dom har placerat fyllningen. Att fyllningen i min kyckling och cesarcreme var bland det godast jag har ätit är ju en annan femma.

Sen skulle jag även köpa kaffe för det som va hemma var nästan slut.
Det fanns två paket och välja mellan och inte hade det funnits fler, det som fanns var kokkaffe, och världens starkaste, mörkaste, otäckaste mörkros5t som någonsin funnits på en hylla. Då jag inte hade någon lust att köpa mig en perkulator till kokkaffet så fick jag ju ta denna jättemörka mörkrost.

Sitter och dricker det nu, jag älskar ju starkt kaffe, men vafan man behöver inte överdriva. Jag är jättepigg och kaffet är så starkt så att mjölken avdunstade innan den kom ner i glaset.

Så vad jag ville säga är att statoil är skitbra när det inte är dåligt. Dom har inget normalt kaffe, men dom har kaffe så man överlever. (fast det är knappt 44 spänn för ett paket)

Jag undrar vad jag ska hitta på idag. Om jag ska ta mig till Erikshjälpen eller inte, jag tror nog att det är det som ska ske idag.

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

ajajajaj okej ja jo utan kaffe-ingen nathalie:P tacka gud för statoil ! ! ! ! puss kaffemonster!

2009-04-16 @ 21:30:36
URL: http://goannat.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0