Snyggdag.

Eller jo nästan, idag är mitt utseende sammanbetsvilligt för en gång skull.
Det underliga är att mitt hår verkar vara medveten om att det ska kapas. Jag har aldrig nersläppt för att det är konstiga lockar, fluff och andra störiga moment men i två, TVÅ dagar i rad nu så har håret kapitulerat.
Då är frågan, ska jag klippa av mig håret ändå eller bara toppa nu när jag faktiskt kan ha det nersläppt?
Ett värdigt I-landsproblem som är värt att tänka på.
Nu ska jag åka till jobbet.

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

Hårt dilemma, men en klipptid för första gången i livet och bara toppa lite, känns ju nästan lite för mesigt.....men va vet jag....

Kanske blir jättefränt!!

Komer du hem????? AJJAAJJAJAAJAJJAJAJAJAJAJAAJJA snälla JA?!

2009-04-21 @ 09:05:14
URL: http://goannat.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0