On my way..

Ska snart åka till erikshjälpen, kolla tyg, lampor och någon fin klädsel till mig.
Känner att jag önskar att jag hittar något vackert sidobord eller en magisk tavla.
Kanske något underbart tyg som man kan sy kuddar av.
Något gammalt och vackert som kan få något av våra rum att kännas väldigt speciellt och mysigt.
Möjligtvis möblera om när jag kommer hem. Jag känner att jag har mycket inspiration denna dag och hoppas att den håller i sig tills jag sätter igång. Jag älskar ju att planera men inte att utföra.
Det är jag, en äkta slacker.

 

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

hehehe jag är mer för att utföra utan plan, kanske lite löst i huvvet bara......och sen bara köra hahaha kanske därför vi var ett bra team när vi städade och rökte när du bodde här uppe....

sluta rök på alla kort skitonge!

2009-04-16 @ 21:36:13
URL: http://goannat.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0