Oj, va? Jaha.

Men jaaaaa.. Nu ska jag blogga igen, eller lite på halvfart anyway.
Nåväl, denna tid jag icke har bloggat har jag gjort följande:

*Sovit
*Jobbat
*ätit
*slappat

Sen har det gått runt, runt och runt.
Kul läsning det hade varit va?
Även har jag införskaffat mig två par skor.
Så va det med det.

Ingen kamera har jag heller, den har mina kära föräldrar med sig i brasilien. Inte ens en liten flygbiljett fick man fast jag lånade ut kameran med undervattensbehör. Hallå? Jag då? Jag körde ju er till Arlanda också!
Jag är så vit så jag är genomskinlig. Jag kunde gått genom säkerhetskontrollen, boardat planet och flygit med utan att någon hade sett mig.

Nu kommer min man hem snart och av någon märklig anledning förväntar han sig någon form av mat när han kommer in genom dörren.
ÅHH så tråkigt!

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

Det ÄR min syster det!! Den genomskinliga underbara figuren som skriver för att glädja mig om inget annat och nog är jag glad alltid!!! Japp!! aldrig varit mer nöjd!!

Känner mig till freds helt enkelt! Lite småbitter på de hemska föräldrar so tar sitt barns kamera med sig på sin j-a lyxtripp till brasilien, så vi andra går miste på dagens, men den är bra och övergående:)

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG!!

2009-04-02 @ 19:47:51
URL: http://goannat.blogg.se.

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0