Kaffe och kärlek..

Sitter och dricker kaffe och pratade nyss med min storasyster. Tråkigt att vi bor 45 mil bort från varann och därför ses vi ju inte ofta. Som tur är så när vi väl ses så känns det som vi sågs nyss, inga konstigheter där inte.
 Ledig idag och i morgon, det är ganska trevligt, men jag kommer ju defenitivt inte göra något jag borde.
Tänker enbart kolla film och äta äggmackor hela dagen.

Kollade igenom gamla kort nyss och hittade ett som jag tänker häga på väggen.
Det är inte det finaste, vi är knappast seriösa, vi ser ganska lajbans ut båda två, men det är något med detta foto som får mig att le, sen börjar jag skratta.
Vad jag skrattar åt är min hemlighet, men vad som får mig att le, det är min man..



Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

gulligt!!!

2009-04-06 @ 10:32:20
URL: http://goannat.blogg.se.

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0