Helgen i korthet.

Positivt:

Spelade Bingolotto (vann 100 spänn, yey)
Solsken
Kämpade blod (det är sant) svett (jajamensan) och tårar (njaa) över min sängavel som jag slipade och betsade själv!
Mat, godis, mat och ramlösa, kanske lite mer mat.
Hittade mitt drömmhus

Negativt:
Bingolotto, fy jävlans va tråkigt det va, alla gav upp och somnade vid 22.00
Sambon vägrar köpa mitt drömhus åt mig.
12 miljader spindlar och diverse småkryp. (fick en död skalbagge kastad på mig, tack!)
Kallt i skuggan
Förfrös och fick köldskador på natten för sambon tycker om att det är "svalt"
Katter som tror att dom inte är i koppel och klättrar upp i diverse träd och kan inte ta sig loss
Den förbenade sängramen som jag kämpade med i hundra år passade inte våra madrasser. Uppenbarligen är inte 180cm samma sak idag som det va på 50-talet.


Bilder för er som inte orkar läsa:


Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

näääää stackars!!!!!!!

Men du är ju grym som gjorde det!!! blev säkert skitsnyggt!

Är din kamera tbax=D ohoooo Nathalie ä tbaka! ! I love u siss!!

2009-04-14 @ 19:29:57
URL: http://goannat.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0